Bezdratovy prenos UART

Čtvrtek Prosinec 27 19:18:13 CET 2012

Asi záleží co to je za měnič. My v baterkárnách používáme Simoregy, je
to 4Q tyristorový můstek s výkonem obvykle (dle konfugurace zařízení) 10
až 20KW, proud do 80A. Měnič je sice napájený přes trafo, ale i tak. Je
do něj připojená linka RS485, v tom samém rozvaděči je hned vedle náš
řídící systém a protože program máme ve starých systémech ještě v EPROM,
občas si tam kolega místo paměti napíchne šňůru od simulátoru a připojí
na laptop. Nikdy s rušením nebyly problémy. U tranzistorových měničů je
situace horší kvůli vyšším frekvencím, ale čekal bych že měniče v řádu
KW nebudou mít zas tak rychlé spínací prvky a přenos na frekvencích nad
2 GHz by to až tak rušit nemělo.
Anděl