Step-down 12-80V =>11V/200mA

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 27 15:43:55 CET 2012

Dobry den,

tie kompromisy bude musiet urobit dost silne... Uz len preto, ze na
jednej strane mate poziadavku na nejaky slusnejsi LDO, mate Umin = 12
-> Uout = 11V, a na druhej poziadavku na vysoke Uin = 80V. Mne taketo
poziadavky na obvod pridu dost scestne. A to aj napriek tomu, ze nemam
uz aktualny prehlad o tom co sa vsetko vyraba. Skusil by som teda
trochu korigovat poziadavky z jednej aj z druhej strany, pretoze inak
to vyzera na nejaky zakaznicky step-down spinany zdroj a tam je hned
minimalne jedna kriticka vec a to transformator a jadra... Co
unifikacii Vasho skladu moc nepomoze. :)

A.