Bezdratovy prenos UART

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 27 15:41:03 CET 2012

Dne 27.12.2012 15:21, Josef Štengl napsal(a):
> S jak výkonnými měniči? Jestli jsou to vícekilowatové a větší potvory a
> ještě k tomu beze stínícího krytu (což pro vývoj i předpokládám), tak
> bych se i vsadil, že to bude pracovat dosti nespolehlivě, pokud vůbec.
> Kolegové motoráři* a zdrojaři (pro mě je to jedno a to samé. Velké
> napětí, velké proudy, velký kravál).

ne kW to urcite nejsou - maximalne pocitam ctvrt kW - nejde jen o vykony
ale i o napeti - ted mam ten regulator napichlej na nejakej USB kabel k
mobilu, ze ktereho jsem ustrihnul koncovku k mobilu a misto ni tam mam
4pinhead

> Mimochodem proč to píšu. Viděl jsem opticky oddělený, stíněný RS232-USB
> kabel používaný právě k tomuto účelu a osobně bych šel touto cestou.

no jedno z reseni by to bylo, ale treba jen pro staticky veci - kdyz
jsem si hral jeste s aeroquadem (ten visolet) tak uz tenkrat jsem o tom
bezdratu premyslel
navic ne vsude mam prevodniky na RS232 - protoze treba se ani nepocita,
ze to rozhrani by se nasledne pouzivalo - myslel jsem ze bych proste
napichnul malej plosnak na ten pinhead a tim by to bylo hotove

> Odbočka:
> Jak předpokládáte napájení modulu? Např. bluetooth class 1 (o nižší
> třídě nemá smysl uvažovat, tedy pokud měnič má při tom běžet) má odběr
> 50/200 mA (průměr/špička) při 3.3V, co ne vždy bývá na řídící desce k
> dispozici.
v zarizenich bezne vytahuji na ctyrpinovej pinhead Rx,Tx a napajeni -
prakticky vsude ted osazuju jinde zmineny LM2575 takze proudu je dostatek