Step-down 12-80V =>11V/200mA

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 27 14:51:16 CET 2012

To je pravda, ale na druhou stranu, zrejme mi nezbyde nez delat kompromisy.

Potrebuji to dostat na nejakou malou desticku, aby sla osadit jako
puvodni pouzdro TO220 - premyslim o tom uz delsi dobu - zvlast kdyz
posledni koupene LM7812 maji vsechny napeti 11.7V a vyvody tipuji Fe,
ktery vypada jak pruzinova ocel.
Navic by to byl dalsi krok k unifikaci a zmenseni skladu - pokud bych si
udelal desticky tak staci jen menit delic a mam regulator na napeti jaky
si jen vymyslim.

Radek Vicek