Bezdratovy prenos UART

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 27 11:41:01 CET 2012

Tie Xbee, co som pouzival funguje na 2,4GHz. Kupoval som ich tu
http://www.sos.sk/?searchstring=xbee&str=12
Myslim, ze na obcasne pouzitie by to mohlo vyhoviet. Je to priama
nahrada seriovej linky. Ale ak chcete prenasat vela dat, na ktorych
zalezi, treba k tomu pristupovat opatrne, ako som uz pisal vyssie.