Konektor k el. kytare

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Prosinec 27 10:49:32 CET 2012

Přesně. Používám ten co je vlevo nahoře na te web stránce, akorát s kovovým tělem. Jsou 'locking' takže vám ten kabel samovolně nevypadne. Na vysunutí kabelu je potřeba zmáčknout ten červený čudlík. Nevýhoda je, ze musíte zafrezovat trochu do těla kytary.

Mam doma les pauls od Gibson a tyhle kytary jsou uz s tim konektorem přímo dodávané