Kopie MJ15003 jak overit kvalitu + paralelni razeni ?

Středa Prosinec 26 19:05:05 CET 2012

Taky jsou MOSFETY odolnejsi proti tzv. sekundarnimu prurazu, ne? Bipolar
se pri vyssim napeti prorazi driv nez pri maximalnim vykonu, diky
nehomogenitam prechodu, jestli to dobre chapu, proste se prechod lokalne
prehreje...
Ja mam unipolary moc rad, zlikvidovat je da docela praci, ale linearni
aplikace jsem jeste nezkousel...  ;-)