Kopie MJ15003 jak overit kvalitu + paralelni razeni ?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Středa Prosinec 26 12:00:24 CET 2012

To pomalu zacina byt na zalobu proti GM, nic proti prodeji neoriginalu, ale
at je a prodavaji za odpovidajici cenu a at k nim napisi jake to ma
parametry.

Ciprian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Datum: 26. 12. 2012
Předmět: Re: Kopie MJ15003 jak overit kvalitu + paralelni razeni ?

"S nějakými jinými MJ... (TO220) z GM jsem si před časem taky naběhnul.
Odcházely snad už kolem 1/3 katalogového výkonu.

PH

From: <cipisek.cipr na seznam.cz>
Trabant nemel kastli BMW a nebylo na nem napsanpo BMW, tohle ma kastli MJ
15003 a je na tom napsano MJ15003. :-)
Mechanicky to na prvni pohled vypada jak original, az na jedne z pytle a
natom neni ani oznaceni GM, jen nejaky klikihak, u nej je zredukvana i
hmotnost zakladny. Ty GM jsou mechanicky stejne, tedy klasicke TO3 pouzdra.
Vnitřek jsem zatim nepitval, nemam to cim otevrít a na cestu do garaze jsem
moc "vanocni".
UCE me asi az tak netrapi, original je na 140V me staci cca 80V i s
rezervou, ale pokud jde o proud rezpektive ztratovy vykon potreboval bych se
vejit do SOA respektive ztraty 100W/pouzdro poi odbu cca 10s.