[OT] jakou susicku pradla

Jindroush kubecj na asw.cz
Středa Prosinec 26 12:01:34 CET 2012

On 25.12.2012 18:32, Jaroslav Buchta wrote:
> Ma nekdo tip na osvedcenou? Samozrejme kondenzacni, s tepelnym
> cerpadlem, coz se asi pozna jako trida A+++
> Musi/muze to mit volitelne odtok vody, nebo to zalezi na typu jestli ma
> lavor nebo hadici? S tim bude asi problem.
> Proste hledam dobry pomer cena/vykon a ted mozna by se nasla i nejaka
> sleva.

My koupili toto:
http://susicky.heureka.cz/siemens-wt-46-e-305-by/specifikace/#section

a zena rovnez zminuje same vyhody a socialni jistoty. To tepelne
cerpadlo tam nebude, tridy A a lepsi vysly v dobe nakupu o hodne moc
draz a pri neumelem odhadu mi vyslo, ze se to nezaplati.
Ma to nadrzku i hadici, pouzivame nadrzku.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.