Vanocni gadgety

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 25 22:40:31 CET 2012

No jak se to vezme male...co se tyka kondu tak ty ted (na tehle zkusebne
osazene desce) v prvni fazi neresim - tedy takto - na te desce je zatim
pripraveno misto tusim na 12 LowESR kondezatoru - zatim nechci plytvat
kondy na pokusne desce, kdyz prez ni nepotrebuju tlacit moc - to si
necham az bude odladeny FW a bude se ta deska schopna sama nejak chranit
- tim ze mam podchycena vsechna dulezita mista a jsem schopnej to pri
nejakem kolapsu cele odstavit tak pak se zacnu zajimat o to co to snese
(nez to shori) ;-)

uvidim jak se to bude vyvijet, ale zkousel jsem do toho tlacit ted ze
zdroje misto panelu zatim cca 1.5A a nic neprotestovalo ani pohledem na
osciloskop - zatim se synchronni step-down chova jak ma

nepocitam ze bych to provozoval pro panely vetsi nez 40V a 5-10A

to co realne budou zvladat kondy uvidim - promeril jsem par ruznych
lowesr kondu a proti DS mi to nejak nesedi alespon co se tyka namerenych
esr - doufam, ze aspon uvadene udaje Iriple snesou

mimochodem jake ty keramiky pocitate pouzit?