Konektor k el. kytare

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Úterý Prosinec 25 21:43:41 CET 2012

Konektor na kytare je s nejvetsi pravdepodobnosti 1/4" jack ( 6,35 mm ),
takze pokud to nepotrebujete dnes vecer, tak za petku kupte:
www.gme.cz/konektory-jack-do-panelu

Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Ales Prochaska
Sent: Tuesday, December 25, 2012 8:24 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Konektor k el. kytare

Slíbil jsem známému opravit el. kytaru, nic hrozného, jen ztratil
upevňovací matku od konektoru. Proměřením jsem zjistil, že
závit je 11/32-32, čili dost speciální rozměr. Netušíte někdo, kde to
koupit (tedy jaký konektor koupit, aby na něm byla tahle matka?) Nebo
je snad zásuvka "jack" je kytaře normalizovaná a koupím ji v prvním
obchodě? Nebo bude nejjednoduší zapnout soustruh? S hudebními nástroji
jsem skončil u frkačky a nic podobného jsem ještě neřešil :-)

Dík za případné navedení.

Aleš Procháska