Vanocni gadgety

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 25 17:48:39 CET 2012

Zdar,

no ja jsem si udelal letos vanoce paradni...

jednak si uz treti den hraju se solarni energii:

celek http://www.cncnet.info/galery/mppt/20121225_171548.jpg

regler http://www.cncnet.info/galery/mppt/20121225_171531.jpg

a co me neskutecne bavi je hrani si s firmware

http://www.cncnet.info/galery/mppt/vypis.png

prvni sloupec napeti panelu v mV, pak proud panelu v mA, vyrobeny vykon
za 1s v uW, pak vyrobene kWs, vyrobene uWs, napeti baterie v mV a
predposledni jsou surova data z AD co meri proud baterii a posledni je
nastaveni PWM menice

nutno rict, ze mi pocasi krute nepreje - prakticky nevylejza slunce -
ten vypis je ze vcera kolem poledne - dnes vecer uz mam natoceno skoro
32kWs - no je to racha s tim uz se da neco delat ;-)))

no a pak jsem si nadelil hodiny, ktere se mi neskutecne libily a zatim
jsem podobne nevidel:
http://www.cncnet.info/galery/hodinky/Warmink/DSC_2658.JPG

jsou vysoke 110cm a maji krasny smaltovany cifr rucne malovany a pend s
kyvem 3/4s

a posledni dar - koupil jsem si konecne ve 40 letech futral na kytaru,
kterou jsem (co jsem si koupil v roce 95 za hrisne prachy jambo od
Furcha) nikde nemel protoze jsem se bal ze ji nekde znicim

takze ja jsem musel byt urcite moc hodnej celej rok ;-)

a ty se nepochlubis?

RV