[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

Úterý Prosinec 25 17:05:55 CET 2012

Tak samozrejme, stalo by to tak 8000Kc, takhle je vyteznost lepsi, kdyz
se za tu cenu proda trubka s kusem plastu a vetrak ;-) Zivotnost
kompresoru v takove lednici je dle praxe omezena na jedno furt,
priblizne, presne takovy by byl IMHO potreba, cili nutne dily by
odpovidaly samorozmrazovaci lednici bez bedny, ktera s bednou stoji od
tech 6000Kc
Jasne, bylo by to vetsi a nemelo by to asi takovy obchodni uspech ;-)