[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 24 12:54:48 CET 2012

On Mon, 24 Dec 2012, Admin HWnews wrote:

> Zavidim, az do vcera (kdy se zmenilo pocasi) jsem mel nonstop pustenej
> zvlhcovac - vychazelo to na 5l vody za 24h abych se dostal v byte (hlavne
> obyvaku) aspon na 45% RH. Jinak okamzite pada na 25% a nepomaha ani to ze tam
> jsou ctyri akvaria.

Jestli nemate porouchany vlhkomer :-) Vetsina lidi co ma nova okna ktera
dobre tesni resi opacny problem . Pridavat vlhkost je snazsi nez odebirat,
staci nejaky okrasny bazmek kde se toci voda nebo UZ zvlhcovac.