[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Prosinec 24 10:08:27 CET 2012

Zavidim, az do vcera (kdy se zmenilo pocasi) jsem mel nonstop pustenej
zvlhcovac - vychazelo to na 5l vody za 24h abych se dostal v byte
(hlavne obyvaku) aspon na 45% RH. Jinak okamzite pada na 25% a nepomaha
ani to ze tam jsou ctyri akvaria.

Dokonce mi zacala pracovat ozvucnice na kytare - musel jsem ji zacit
ukladat do futralu a do nej pytlik s mokrou houbickou.

RV