[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

Pondělí Prosinec 24 05:38:19 CET 2012

Prekvapuje mne, ze nekdo pro tyto ucely nevyrabi mala tepelna cerpadla
(mozna jo ale nevidel jsem), ktera by brala teplo ze vzduchu ven a
ohrivala vzduch dovnitr, v lete by to mohlo fungovat naopak. Ona je to
vlastne kazda mobilni klimatizace nebo vysusovac ale nema to
optimalizovane roury k tomuto ucelu. Vcera jsem odvlhcovacem zrovna
nachytal 2 liry vody za odpoledne, inu predvanocni uklid ;-)