Zivotnost zarivek s elektronickym predradnikem?

Neděle Prosinec 23 20:51:27 CET 2012

Kdyz jsme u toho, nekde jsem zahlidl, mozna tady, informaci, ze trubice
jsou optimalizovany bud pro elmag. nebo pro elektronicky predradnik. Je
to pravda? Jak se to pak pozna?
Mam nektera  svetla s tlumivkou a starterem a jedna trubice uz odesla,
druha se rozsvedcuje velmi dlouho (10s cca)