Pokracovani Re: MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 22 16:46:27 CET 2012

Tak dnes probehl prvni test MPPT solarniho regulatoru - vcera vecer jsem
dopsal takovy velmi osekany FW a dnes uz si dovolil to rano zapnout a
odjet mimo domov ;-)

kupodivu to dopadlo nad ocekavani uspesne:

http://www.cncnet.info/galery/mppt/pokus1_graf.png

nemam zatim osazene snimace proudu takze zatim neresim MPPT - mam to
zatim napsane tak aby se snazil drzet napeti na panelu cca 14.5V pokud
to okolnosti dovoli

PWM je omezena SW na maximalni duty 250 kvuli nabojove pumpe v driveru
MOSFETu menice

je videt ze zafungovala i ochrana prebiti po dosazeni 13.8V na baterii

RV