Jeste k tomu hledani strejdou G.

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Prosinec 22 13:43:04 CET 2012

Je něco podobného i pro FF? Našel jsem GoogleSharing, ale moc se mi ta
proxy nepozdává. Už by to pomalu chtělo se Googlem rozloučit po všech
stránkách. Nějaké alternativní vyhledávače doporučoval pan Jirka, ale
už nevím kdy. Personalizace nemá na chování Googlu velký IMHO spíš
žádný vliv. Řešení jsou podle mně pouze dvě, zabránit Googlu v
manipulaci s výsledky vyhledávání, nebo změnit vyhledávač.
S pozdravem,
Miloš Dašek