PK3 Debug problem

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Prosinec 21 13:48:44 CET 2012

Jóóó, tole jsem taky někdy už četl, že to musí být spešl verze toho picu.
Ale jestli je to k tomuhle 629 to nevím.  Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Robert Baranka
Sent: Friday, December 21, 2012 1:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: PK3 Debug problem

nie som dostatocne znaly, ale s 629 budete asi tazko debugovat, pokial
nemate debug header AC162050 ("viacnohovu" verziu toho procaku). to iste len
v ruzovom (AC162058) pre 683...
"chlievik" ICE/ICD Header pri select device v MPLAB-e
pri debugu by mali ostat ICSP piny k dispozicii, MCLR externe s rezistorom
Robo