PK3 Debug problem

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Prosinec 21 13:08:42 CET 2012

Já do dneška žil s tím, že 10fxxx a 12fxxx nejde debugovet. Ale koukal jsem
na stránky microchipu a zdá se že jó. Nemáte vyšší řadu 16f, 18f a vyzkoušet
to tam?

Říkáte že to programuje. Já měl kdysi problém s tím, že jsem napájel desku z
ICD3, a mplabx to napájení vypínal. Samotné naprogramování ok, ale debugging
ne.

Zkuste to ještě mplab 8.88. přeci jenom mplabx je zatím plný bugu. Mírta

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Hfmcons
Sent: Friday, December 21, 2012 1:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: PK3 Debug problem

Našel jsem ještě 12F683 v SOIC a zadrátoval ho do BB, ani ťuk.
Config pro tento Pic mám:
#pragma config FOSC = INTOSCIO (i Clckout a nebo IO)
#pragma config WDTE = OFF
#pragma config PWRTE = OFF
#pragma config MCLRE = ON (i OFF jsem zlkoušel)
#pragma config CP = OFF
#pragma config CPD = OFF
#pragma config BOREN = OFF
#pragma config IESO = OFF