OT: .NET - chyba pri kopirovani souboru

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Prosinec 20 22:22:27 CET 2012

Dispose by mělo stačit, víc už s tím neuděláte.
Chápu to správně, že soubor čtete přes  FileStream a ten samý
zkopírujete přes File.Copy do jiného? Zaráží mne, že jej otevíráte s
FileShare.Read, nevím, proč by to mělo vadit pro zkopírování i kdyby
jste ho neuzavřel.
Co zkusit zkopírovat soubot vlastní funkcí s jasne daným způsobem
sdílení? Nebo koukněte Reflectorem do File.Copy, jestli nedělá ještě
něco dalšího.
L.