Brum CRT TV - settop box

snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 20 15:16:09 CET 2012

Dne 20.12.2012 15:09, Alexandra Svobodová napsal(a):

> Dobrý den,
>
>     zkuste dát mezi STB a televizi útlumový člen. Toto velice často
> dělá moc silný signál a pak leze jasový signál do zvukové části. Jaký
> je přesně mechanismus nevím, asi se tam někde něco na něčem směšuje.
> Pokud takový člen máte, je to jednoduché a rychlé. Mám ověřeno, že to
> často pomůže. Pokud tedy není v televizi nějaký jiný problém.
>
>     Vyhazovat televizi je škoda, pokud může ještě sloužit.
>
> Saša Svobodová

Aha prave na problem v Tv to nevypada, protoze nez tu vypli analog jela
v pohode a potom jeste k ni bylo pripojene DVD a mam taky pocit, ze to
bylo OK (to zkusim projistotu) . Ona neni zas tak stara cca 14 let ,
takova krasna mala :) takze je mi ji urcite lito vyhazovat. To co pisete
asi bude pravda (jinak zdravim staronovou clenku konference :)) ) ,
zkusim pohledat jak takovy utlumovy clen vyrobit nebo kde ho koupit .

diky

s pozdravem

snehulak