Brum CRT TV - settop box

Čtvrtek Prosinec 20 15:01:08 CET 2012

Dne 20. prosince 2012 14:14 snehulak <snehulak na gmail.com> napsal(a):
> Dobre odpoledne,
>
> zapojil jsem ke starsi CRT TV settop box a ted zvuk docela silene brumi .
> Oba pristroje jsou zapojene do stejne dvojzasuvky, vyzkouseno nekolik scart
> kabelu , a brumi a brumi .
>
> Jo co je asi zasadni tak ten brum je ovlivnovan jasem obrazu nebo cim ,
> nejvic to brumi kdyz jsou nejake titulky nebo hodne bilych ploch, kdyz je
> tmava scena tak je to celkem tiche.

Jestliže to souvisí s jasem, tak to bude zvlnění napájení uvnitř TV.
Při vyšším jasu televize bere víc energie, její zdroj / trafo je víc
zatížené, elyty nestačí filtrovat napětí atd.

Pokud jsou oba přístroje třídy ochrany II. = s dvojitou izolací, mají
dvojžilovou přívodní šňůru, tj. bez PE vodiče a vůči brumu by měly být
odolné (na rozdíl od propojení TV např. s PC apod.).

P.K.