Zapojení optronu na 230V

Čtvrtek Prosinec 20 11:52:17 CET 2012

Sry, asi jsem to prekombinoval, to druhe schema bylo jen na demonstraci
zahady, ktera se mi u jednoho zarizeni vyskytla (to s tim triakem)
To zapojeni s optotranzistorem ma byt na snimani stavu vstupu na sitovem
napeti, napriklad prepinani tarifu. Rele jsem vyhodnotil jako zbytecne
velke a drahe.
To 5V6 jsem predpokladal jako obyc. zenerku, spicky by snad mel zachytit
ten odpor 1k a kondenzator, zas tak kosmickou zalezitost bych z toho
nedelal.