Dodavatele ND k mobilnim telefonum

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 20 09:01:58 CET 2012

Řešil jsem podobně loni s 6210. Tahají to z Činy, nebo vícero obchodů je ve
skutečnosti jeden člověk. Jinak berte pouze origoš díly. Ta Čína nevydrží
ani pohled.

Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Koci Frantisek
Sent: Thursday, December 20, 2012 8:44 AM
To: HW-news
Subject: OT: Dodavatele ND k mobilnim telefonum

Dobry den, rozhodl jsem se opravit svuj mobil 6310i.
Pri hledani ND na internetu je sice velka nabidka prodejcu, co mne vsak
rozciluje je velka roztrištenost sortimentu, kazdy ma nejaky kousek,
ponejvice nabíječky.
Malo veci je skladem a s napisem u dodavatele.
Nevite, kdo je onim zahadnym dodavatelem a ma kompletni sortiment dilu na
Nokie.
S pozdravem F.K.

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/