odpojování modemu Anydata ADU-890WH

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Středa Prosinec 19 14:18:38 CET 2012

Však já byl s předchozím modemem taky spokojen, ale tenhle novej u toho
sem doslova zešedivěl. Aplikace co je nahraná v modemu je nepoužitelná
(nepamatuje si heslo), pak sem 2x dostal od operátora neplatné loginy, pak
v síti neregistrované SIMkarty, + ty problémy co popisujete... včetně
neschopnosti je řešit...