PIC a PORTB

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Prosinec 19 12:17:09 CET 2012

Nic, oprášili jsem si to co jsme se v mládí naučili. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Admin HWnews
Sent: Wednesday, December 19, 2012 12:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: PIC a PORTB

Priznam se, ze nevim v cem byl problem, ale prelozil jsem to a chodi to.
:-( Tedy spis :-)

Nicmene asi vim jak k tomu doslo. Chyba samozrejme - unava a
nepozornost. Led mam osazenou zatim jen na RB2 a vim, ze jsem prvni
chybu udelal v tom, ze jsem rozsvecel RB0. Na to jsem prisel a opravil
to, ALE zrejme jsem opomenul opravit to vypinani a zustalo tam stale to
RB0. Kdyz to nechodilo tak jsem to prepsal na ovladani celeho portu a to
samozrejme chodilo. Zadna jina moznost me nenapada.

Takze se omlouvam za ztraceny cas.

Jinak o tom otevrenem kolektoru vim - je na RA4.

RV

Dne 19.12.2012 12:06, j s napsal(a):
> Podla toho, co pisete, to vyzera na RWM problem.
> http://www.microchip.com/forums/m478014.aspx

http://www.cornerstonerobotics.org/curriculum/lessons_year2/erii_rmw_problem
.pdf