PIC a PORTB

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 19 12:14:24 CET 2012

Priznam se, ze nevim v cem byl problem, ale prelozil jsem to a chodi to.
:-( Tedy spis :-)

Nicmene asi vim jak k tomu doslo. Chyba samozrejme - unava a
nepozornost. Led mam osazenou zatim jen na RB2 a vim, ze jsem prvni
chybu udelal v tom, ze jsem rozsvecel RB0. Na to jsem prisel a opravil
to, ALE zrejme jsem opomenul opravit to vypinani a zustalo tam stale to
RB0. Kdyz to nechodilo tak jsem to prepsal na ovladani celeho portu a to
samozrejme chodilo. Zadna jina moznost me nenapada.

Takze se omlouvam za ztraceny cas.

Jinak o tom otevrenem kolektoru vim - je na RA4.

RV