PIC a PORTB

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Prosinec 19 11:36:44 CET 2012

Tak to nepomohu. V "Mikroe Psacalu"  nedělám. Po překladu tam musí být

bsf PORTB,2

ale jak to čtu, tak by to mělo být OK

Míra

PS. Ať eliminujeme chybu mezi židlí a klávesnicí. Zkuste si do jakékoli
paměťové buňky zapisovat pomocí SetBit a ClrBit(??) něco a následně tam
kouknout co je tam za hodnotu.

Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Admin HWnews
Sent: Wednesday, December 19, 2012 11:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: PIC a PORTB

Ja to nepisu v asm, ale Mikroe Psacalu - dival jsem se do asm vypisu po
prekladu a jediny rozdil je v tom, ze bud dela BSF a nebo MOWF. Tohle
zatim je jen takove pocatecni testovani DPS casti co jsou na ni. Je to
az na konci cele smycky - kdy jsem si chtel jen otestovat LED - blik
100ms a zhasnuto 900ms.

//============main===============================
begin
   TRISA:=%11111111;
   ADCON1:=%10000000;
   TRISC:=%00000000;
   PORTC:=0;
   SetBit(PORTC,4);                 //pridrzim napajeni zapnute
   Delay_ms(500);                   //

   TRISB:=%11111000;

   UART1_Init(9600);             // Initialize UART module at 9600 bps
   Delay_ms(500);                // Wait for UART module to stabilize
   UART1_Write_Text('www.CNCnet.info - MPPT fw: 1.0');
   UART1_Write(10);
   UART1_Write(13);

   while (TRUE) do               // Endless loop
     begin
       CtiAD;
       SendRS;

       if (analog[3]<484) then
         begin
           UART1_Write_Text('Podpeti baterie - odpojuji rizeni');
           UART1_Write(10);
           UART1_Write(13);
           ClearBit(PORTC,4);     //rozpojim napajeni
         end;

       PORTB:=255;            //tohle chodi MOWF
       SetBit(PORTB,2);       //tohle nechodi BSF
       Delay_ms(100);
       PORTB:=0;
       Delay_ms(900);
     end;