OT: divna pravidla souteze

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Prosinec 18 20:11:19 CET 2012

Zdravim,
  ja musim souhlasit s Jakubem. Ja uz ani do tech Holesovic nejezdim - proc
taky ? Nakupoval jsem u nich zrovna vcera - na webu naklikam, pres servis24
zaplatim a do vecera mam doma kuryrem za 0 Kc (ano, sam jsem se divil, ale
fakt to bylo zdarma). Staci si vybrat trihodinove okno a je to.
  Reklamoval jsem u nich uz dost veci a nikdy nebyl problem. Laciny mp3
prehravac - nic nezkoumali, zahodili do kose a dali novy uplne stejny. Disk -
koukli na mnou dodany vypis ze smartctl, overili vyrobni cislo, disk dali
na polici a za 5 minut jsem odchazel s jinym, lepsim - stejne kapacity, ale
vetsi cache - puvodni uz nebyl. Odesly ethernet na zakladni desce - v tomto
jedinem pripade to neresili vymenou, ale desku si nechali, odeslali vyrobci
a ten ji za mesic vratil - byla to ta sama a ethernet zase fungoval, asi
menili chip.
  Takze ja naopak mam Alzu za docela komfortni a jsem jim ochoten tolerovat
i o trosku vyssi cenu, nez kdyz bych si to jinde musel slozite vybehavat.
Ano, veci typu inkousty do tiskarny, CD media ci novou mys si kupuji tady
v ulici v Comforu - jsou tam moc fajn kluci a je to rychlejsi nez v te
Alze.
  Asi tedy zkusenosti velkoodberatelske a maloodberatelske se dost lisi.

  S pozdravem Pavel