Utilita pro nastavovani IP na adapteru pro Win7 (jako IPmanager)

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Úterý Prosinec 18 12:56:14 CET 2012

Mě na W7 normálně funguje. Pokud byl problém tak s názvem síťového adapteru.
Defaultně se jmenuje připojeni k místní sítí a je potřeba to dat do uvozovek a ulozit tusim jako LatinII.

Takhle to vypadá: (pevná IP)

netsh interface ipv4 set address name="Připojení k místní síti" static 192.168.10.111 255.255.255.0 192.168.10.254
netsh interface ipv4 set dnsserver name=" Připojení k místní síti " static 192.168.10.1 primary
netsh interface ipv4 add dnsserver name=" Připojení k místní síti" 192.168.10.254 index=2
ipconfig /flushdns

A takhle to vypadalo pro XP: (DHCP nikoliv pevna IP)

set sit=" Připojení k místní síti"

set sit="Local Area Connection"

netsh interface ipv4 set address name=%sit% source=dhcp

netsh interface ipv4 set dns name=%sit% source=dhcp register=PRIMARY

netsh interface ipv4 set wins name=%sit% source=dhcp

netsh show config

pause

zdravim cestmir