Utilita pro nastavovani IP na adapteru pro Win7 (jako IPmanager)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 18 11:49:47 CET 2012

On Mon, 17 Dec 2012, Miroslav Šinko wrote:

> Tie GUI programy nebudu pouzivat nic ine, ako netsh...
> A nie ste zavisly na podpore/nepodpore, licencnych politikach.. a
> navyse sa nieco naucite :-)

Tak nic neni tak ruzove jak se zdalo - na Win7 mi ten prikaz

    netsh -c interface dump

nefunguje. Na WinXP vypise kompletni nastaveni site , ale ve Win7
to ukaze jen LAN interface , wifi uz ne, DNS taky ne. Takze je to
takove nanic.

Tohle mne na win neskutecne sere - co se jednou naucis je ti
v dalsi vezi k nicemu...