OT: O vývojářích

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Úterý Prosinec 18 10:24:22 CET 2012

1)      Víte kolik SW vývojářů umí vyměnit žárovku? No přeci ani jeden! To
je HW problém.

2)      Jedou 3 vývojáři na výstavu a rozbije se jim auto. Vývojář mechanik
říká: "Skočím do kufru pro nářadí a opravím to". Na to vývojář HW: "Ne,
skočím si do kufru pro svůj multimetr a proměřím to". A konečně SW vývojář:
"Chlapi neblbněte, výstoupíme a nastoupíme a ono se to chytne".

3)      Vývojář najde žábu a ta mu povídá: "Když mě políbíš, proměním se v
krásnou princeznu". Vývojář si ji dá do kapsy a jde pryč. Za chvilku je
slyšet z kapsy: "Když mě políbíš, proměním se v krásnou princeznu a budu s
tebou 1 týden". Vývojař na to nijak nereaguje a tak za chvíli se žába znovu
ozve: "Když mě políbíš, proměním se v krásnou princeznu a  můžeš si se mnou
dělat co chceš". Ale vývojář pořád nic nedělá. A tak se žába rozzlobí a
volá: "Proč mě nechceš políbit?". Vývojář na to: "Podívej, já jsem vývojář,
nemám čas na ženský, ale mluvící žába se mi hodí".

4)      Jaký je rozdíl mezi gastarbajtry a vývojáří? Gastarbajtři cestují za
prací mezi jihem a severem, vývojáři mezi východem a západem.

5)      Přijde jeden vývojář na návštěvu ke druhému a říká: "Kde jsi sehnal
to pěkné kolo?". A druhý mu na to: "Ale, byl jsem si zaběhat v parku a proti
mě jela krásná, mladá blondýnka. Seskočila z kola, strhla si šaty a zvolala:
Vezmi si co chceš. Tak jsem vzal to kolo ...". Na to ten první: "A dobře jsi
udělal, šaty by ti asi nebyly".