[OT] Ropa

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 18 01:15:07 CET 2012

 18.12.2012, 1:06:10

Jak kde. U ropnych poli v Lybiji, je to udajne 1:10, kdezto u
kanadskych ropnych pisku (ktere maji zachranit ameriku) 3:5.

Problem je ale mnohem obecnejsi, teoren klesajicich vynosu zda se
plati i v zemedelstvi. A co je nejhorsi, zda se ze plati bohuzel i v
pripade samotneho lidskeho poznani.
Napr. obrovsky narurust usili a nakladu ktere bylo nutne vynalozit na objev
jedne pitome castice ( a nic nemeni ani to ze ji nekteri nazyvaji
bozskou) v porovnani s naklada na objev dejme tomu protonu pred sto
lety.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz