Oprava displeje notebooku

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 17 20:59:57 CET 2012

No, kdo chce kam...

http://www.mironet.cz/16quot-lcd-display-asus-n61vgjx178+dp150034/

http://www.laptopinventory.com/LaptopInventory.php/Asus/N%20Series/N61VG/LCD

Jen na okraj: já kdybych po rodičích (tedy speciálně tátovi) byl býval
něco "požadoval" (ve smyslu trvání na něčem), tak by mi doporučil, ať si
to opatřím sám. Tedy v lepším případě...

No a já to dělám stejně. Osvědčilo se to. Velmi.

Televizi jsme vůbec neměli a ani dnes ji vůbec nevyhledávám.

---
Jirka