odpojování modemu Anydata ADU-890WH

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pondělí Prosinec 17 16:14:55 CET 2012

Jirko, za odkazy Vám děkuji, zítra to prostuduji, Sašo, bohužel tuhle
cestu sem již testoval, ale máme tak dokonale propracovaný systém
hierarchie helpdesku, že ho nejsem schopen obejít. Tudy cesta nevade.
Helpdesk po mě chce připravit nesmyslné podklady které pak předá dál.
U některých modemů stížnosti nemám, protože jsou používané v nárazovém
režimu, ale tam kde je linka připojená delší dobu spojení prostě padá.
b.