ESR metr

Vladimír Franěk franek na skip.cz
Pondělí Prosinec 17 14:34:09 CET 2012

Zdravím,
léta používám ESRmeter páně Zajíce - vynikající přístroj, druhý
nejpoužívanější (po propískávátku):-)
Asi před měsícem jsem si pořídil ještě toto:
http://ostatne.bazos.sk/inzerat/20559605/LCesr-meter.php
a také zatím velká spokojenost a je dobře hodnocený i ostatními co ten
přístroj pořídili.
Vladimír

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Saturday, December 15, 2012 8:31 PM
To: ! Hw-News (hw-list na list.hw.cz)
Subject: ESR metr

Zdravim,
mate nekdo nejakou overenou jednoduchou konstrukci ESR metru schopneho
odhalit spatne elektrolyty primo v desce bez nutnosti jejich vypajeni?
Koukal jsem se a na netu jich je docela dost od primitivnich s 555kou az po
namakane mikroprcesorove merice L, C, ESR s dvouradkovym displejem.
Ja bych preferoval neco fakt jednoducheho, ale overene funkcniho (proto se
tady ptam), cemu by se dalo verit a na co by se dalo spolehnout pri opravach
ruznych spinanych zdroju.

Jakub Serych