Utilita pro nastavovani IP na adapteru pro Win7 (jako IPmanager)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 17 13:14:41 CET 2012

Dobry den

na starem notebooku s WinXP jsem pouzival utilitu IPmanager od Todda
Stafney-ho. Super vec - ulozilo si to aktialni konfiguraci TCP/IP
na adapteru pod nejakym nazvem a pak uz stacilo jen vybrat v seznamu
konfiguraci u daneho adapteru a ono ji to tam nastavilo. Idealni kdyz
se clovek musi pohybovat mezi ruznymi sitemi a vsude neni DHCP.

Tahle utilita funguje jen pod WinXP (a W2000) , pro Win7 ji neupravil.

Nevite o necem podobnem pro Win7 co by takhle jednoduse fungovalo ?