entomologicke okenko

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Prosinec 17 10:31:08 CET 2012

Zdravim,
  na moly nejsou dobre genericke mucholapky, ale feromonove mololapky. Onehdy
jsme jednu vyvesili ve spajzu a do minuty tam bylo jak pri rojeni. Jinak moli
nebyli videt, kdyz se jim zrovna nehrablo do hnizda.
  Ta mololapka pusobi jen 2 - 3 dny, pak se musi vymenit - jeste lepi, ale uz
nepritahuje moly.
  Sice to pusobi jen na samecky, ale kdyz zadni nejsou, samicky maji smulu,
moli snad nejsou partenogeneticti :-).
  Zdravi Pavel