Google pre pamatnikov :)

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Neděle Prosinec 16 22:12:22 CET 2012

No a když na tom měl člověk naprogramovaného něco delšího, tak se to
dalo spustit
z pátého patra  na koleji na Strahově z okna a pak namotávat na tužku,
až se došlo k místu, kde byla chyba.
čtení 5ti bitového kódu očima pro nás byta tehdy hračka. Pak se ručním
děrovátkem
předěrovala ta chyba znakem písmenová změna ( všechny díry), páska se
přestřihla,
ručně se vyděrovalo,  co tam mělo správnjě být a zase se to slepilo.
Pak se domotal zbytek.
Borci uměli i zalepovat špatné dírky těmi papírovými kolečky, co
vypadly z děrovačky.
Jinak mluvím o letech 1974 - 1977.  Byl jsem v prvním běhu, který
studoval počítače
už od třetího ročníku jako samostatný obor. Před tím to byla součást
kybernetiky.