HW-listovica 2012

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Prosinec 15 22:18:29 CET 2012

Nejde o tych 10 centov, len pre mna su 2e akasi vnutorna hranica,
ktoru som ochotny este akceptovat... Ono totiz nezostane len pri pive
a nerad by som prekrocil dvacku za vecer...

Ale je tu este jeden faktor, parkovanie v blizkosti a kolkovna je
vhodny adept aj vzhladom na parkovisko a aj relativnu blizkost
elektricky...

A.

Dňa 15. decembra 2012 21:59, balu na home <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: