Eagle-rucni spoje s automatickym DRC

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Prosinec 15 19:06:08 CET 2012

mne stale pripada ze to co chcete je len otazkou discipliny. Nerozpravam
teraz o doskach velmi vysokej hustoty, lebo na tie sa Eagle neda pouzit.
U dosiek o zlozitosti ktoru zvlada Eagle predsa nepotrebujete mat
permanentnu kontrolu nad tym co robite. Ak mate grid nastaveny na
povedzme 0.254mm a minimum spoj/medzera je povedzme 0.2mm tak predsa
viete ze medzi dvoma vodicmi musi byt medzera zhruba jeden stvorcek
gridu. To iste u vzdialenosti od padov a vias. Na to nepotrebujete
automaticku kontrolu, staci ked budete pri praci rozmyslat.
Automaticka kontrola ma skor odhalit chyby a prehliadnutia, nie? Teda
aspon ja takto pracujem.
b.