Li-x nahrada 12V NiCd aku v naradi (akusroubovak)

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Prosinec 15 14:29:57 CET 2012


No ano, aku na nabijecce je jedna vec, aku v letadle pod plynem je vec 
druha. Na zemi mam krasne nabito, vybalancovano na 3× 4,20V, pak to dam do 
letadla, a po 15 minutach, kdyz pridam plyn bych chtel videt baterku, ktera 
bude mit 3× 3,3V. Proto je dulezite, abych ten plyn ubral, kdyz na 3,3V 
klesne napeti na PRVNIM clanku. Na dalsich je v tom okamziku treba jeste 
treba 3,5V.
I kdyz jsem naposledy koupil regulator s balancerem, tak mi to moc 
nefungovalo, stejne se clanky v zatezi rozbehly o vic jak 0,5V
Takze to piskatko se mi jevi jako nejlepsi reseni :o)
Vladimir

-----Původní zpráva----- 
From: Jirka
Sent: Saturday, December 15, 2012 1:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Li-x nahrada 12V NiCd aku v naradi (akusroubovak)

Na to slouží balancer V NABÍJEČCE. Nedovedu si vůbec představit
technicky korektní provoz akupacku v éru bez tohoto řešení.

Úplně selsky řečeno: články se dorovnávají při každém cyklu.

---
Jirka

> Jeste k tem LiPo sadam, mam tu takovy mismas ruznych znacek - Polyquest,
> Turnigy, Lightmax, Fulymax, Power X5 a snad jeste neco dalsiho. Ale at je 
> to
> znacka jaka chce, nikdy napeti na jednotlivych  clancich neklesa stejne,
> zvlaste pri zahulu, co to v eru dostane. Regl v letadle sice hlida celkove
> napeti, ale stalo se mi, ze jsem pristal, dva clanky 3,5V a jeden 2V.
> Parkrat to zopakujete, a je po baterce. Od doby, co pouzivam ten buzzer,
> jsou baterky v pohode, zivotnost a pouzitelnost se rozhodne prodlouzila.
> Vladimir



Další informace o konferenci Hw-list