Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Sobota Prosinec 15 12:12:47 CET 2012

Tady u toho http://www.linear.com/product/LTC4358  píšou nějaké stovky
ns, to by snad použitelné bylo. Mají to vymyšlené dobře, jenže jen na
5A. Já dělám podobné aplikace pro 160A, ale je to mnohem pomalejší.
Kdyby někdo chtěl tišťák na tu řadu fetů (10xTO220) a na připájení Cu
pásoviny na vývody, starých verzí desek tady mám spoustu a klidně to dám
v rámci předvánočního úklidu i zadarmo.
Anděl