Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Sobota Prosinec 15 10:46:41 CET 2012

Ono skutečně hodně záleží na podmínkách jak se to chladí. Já mám na 20W
pro ledky dva Al plechy tl. 2mm cca 15x30cm, pro vedení tepla Al plocháč
10x30mm a vzhkedem k tomu, že ledkám vyšší teplota nedělá dobře, je to
tak akorát. Plechy leží na sádrokartonu ve stropě a nad chladičem je
vata. Chladí se jen přes ten sádroš směrem dolů.
http://vaelektronik.cz/dum/original/sadroel6.jpg
http://vaelektronik.cz/dum/original/sadroel7.jpg
Anděl