Li-x nahrada 12V NiCd aku v naradi (akusroubovak)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 15 10:45:06 CET 2012

A jak resite aby se to nevybijelo timhle hlidacem? Preci jen mam cajky
co pouziju parkrat do roka a i kdyby ten hlidac bastil treba 0.5mA tak
za den to je 12mAh a v pripade ze odlozim vrtacku nekam na pul roku
treba nabitou na 20% kapacity tak muze bejt zle.