Chlazeni SMD vykonovych prvku?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 15 06:57:51 CET 2012

Ale ja jsem nikde nepsal ze jsem tam daval v mem pripade diodu. Ja
konkretne pouzivam misto diody take fet a ridici napeti beru z gate horniho
fetu menice.
Psal jsem jen ze ty vykony rychle rostou jakmile se jde na velke proudy.
A resit fetdiodu asi nema smysl - dotaz byl na diodu v d-pack a 18W.

Dne 14.12.2012 22:01 "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz> napsal(a):

> Proboha proč tomu dáváte do cesty diodu? Vždyť to jde řešit s FETem pro
menší proudy s konstantním úbytkem cca 20-50mV, pro větší proud je to dané
odporem toho fetu. Dal bych jich tam klidně i víc paralelně, přes 100mV
bych nešel. Když se vám ten výkon zmenší a ještě rozdělí na víc pouzder
TO220, to chlazení ani nepotřebujete.