chůvička na hlídání dětí - kmitočet?

Pátek Prosinec 14 22:11:54 CET 2012

Doufám že to nebylo v Hořátvi :-) Nedávno mi tu chůvičku soused přines,
že prý to dřív chodilo líp a že už to nemůže z patra chytit na zahradě.
Byla to ještě klasická analogová konstrukce, frekvenčně modulovaný
oscilátor s krystalem a násobič. Indukčnost v sérii s anténou byla
taková ta malá cívečka na feritu, co vypadá jako odpor. Dal jsem tam
kostřičku se šroubovacím jádrem a doladil. Z baráku to bylo slyšet na
zahradě úplně všude a dobře :-) Jo a taky to má něco přes 40 MHz.
Anděl