chůvička na hlídání dětí - kmitočet?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Prosinec 14 22:04:22 CET 2012

Zdravim,

> [...]
>
> pridam svoji zkusenost. Provozovali jsme primitivni chuvicku Philips Avent.
> Detekci toho, ze vysilacka funguje, to provadelo uplne primitivnim
> zpusobem: skutecne na podhovorove frekvenci to vysilalo proste RC
> oscilatorem ladeny ton. Na prijimaci strane byl NE567. Ten byl taky
> pricinou poruchovosti. Postupem casu, jak ujely RC, se to rozladilo tak, ze
> uz to fazovy zaves v ramci nastaveneho tolerancniho pole nedotahnul a
> rodicovska strana trvale rvala, ze spojeni chybi. Dal jsem tam nejaky trimr
> a mam dojem, ze jsem jej jeste po roce trochu doladoval.

No to se pak neni cemu divit, ze to scanner CTCSS nenajde, tam je tolerance
frekvence velmi uzka.

Ale nektere lepsi maji skutecne tento signali digitalni, ten zvuk pripomina
neco jako motor traktoru na volnobeh, je proste slyset, ze to je nejake
pravidelne opakovane digitalni slovo podobne jako ma DCS, ale DCS to neni...

> Treba se tahle informace bude nekomu hodit.
>
> ZdraviM.P.

Zdravi Pavel